Snusk i kön

Guten middag! Hade stängning igår, det gick ganska bra. Idag jobbar jag bara 14-17, imorrn 11-18 & söndag LEDIG! Wiie! Första helgen på länge jag har en ledish dag. Fan vad jag längtar efter min lön, it's gon' be fuckin legendary!! 
Annars inte mycket, chillin' & lyssnar på wunderbar music. D ä nice. Känslan av att hitta en ny låt man älskar är obeskrivlig! Jag blir helt pirrig. Apropå pirrig, jag & Ken kommer inte kunna återvända till Liseberg. Ken skämde ut oss när vi stod i kön till karuseller.
Jag: - Åhh, jag är helt pirrig.
Ken: - I... snippan? 
Ken: - Ska vi åka sagoslottet sen?
Jag: - Vagnen kommer inte hålla för dig.
Ken: - Sen kommer vi komma ut nakna. (Tant bakom kollar förskräckt på oss)
Jag: - Jag ska stå före dig.
Ken: - Ja, så vi kan ha sex.
Jag: - MEN SLUTA SÄG SÅNT I KÖN!!
Ken is crazy ♥
XXX
MrJenize.
Fjunet herself! Myser i min nya långkofta. Aaahhhh... blir lite skelögd av att vara så mysig.
Baby.
Nya skor. Älskar färgen, de jag valt från Nelly's high heel's party är i samma stuk fast myycket högre! De kommer inte förrän i Oktober så fick skaffa mig ett substitut ;)
Iiiihh.
Måste visa dem på också juuuueee. Annars räknas det inte...

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0