Jag är LEDIG!

...I en dag :) Den ska spenderas framför SATC-filmen, sen förhoppningsvis stranden med vänner ♥ Runt 17 blir det mathandling med min älskade, sånt vuxna gör när de är lediga. Fast jag tycker det är kul att handla, jag & Ken har aldrig tid att hitta på något så det blir som en liten semester. 
Längtar efter stranden, känns som en evighet sen jag var där! Ohhh, hoppas jag blir brun. Inte rosa. Brukar bli först rosa, sen typ gul. Ken blir lite röd, sen brun. Lyx.
Nyss ätit frukost, ägg-i-li-ägg. Så gott men ändå så nasty! Måste käka mitt ägg snabbt, annars blir jag äcklad av det. Jag har en väldigt konstig relation till ägg. Måste ta ett allvarligt snack med Mr. Ken med när han kommer hem... hittade äggkopparna i tallriksskåpet. Herregud. What is wrong with him?!
Imorse klockan 6.30, jag ligger i sängen & Ken gör sig redo för jobbet;
Ken: - Oh, såg du tagit hem sån Werther's godis!
Jag: - Mmm.
Ken: - Då kan vi äta dom, så är jag farfar & du en liten pojke! 
Jag: - ....Peddo.
Sen började jag skratta för mig själv under täcket. Ken är rolig.
XXX
Suit up!
Jag suited up när vi var ute i helgen. Älskar kavajer, har 4 stycken svarta. Hihi.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0