Gratis är gott

Hola Señoras & majskolvs! WAZZZUP?! Själv är det sådär, vet inte om jag är sjuk. Kan inte avgöra, känns som att jag har feber. Eller så är jag bara varm & en bebis över att ha gått upp 4.15 idag, samt tagit en tupplur med Ken & en promenad på det. Men jag kör på sjuk, det är synd om mig.

Blir inte bättre av att det är Världens varmaste dag & vi inte kan ha öppet vår balkongdörr! Struntade i att diska vår grill drirekt efter att vi använt den, så nu hade det flyttat in små larver i den. Ken gjorde det enda rätta & lät problemet stanna utanför dörren på balkongen. Vilket nu resulterar i att vi inte vågar ha öppet den. Buääähh.
Jobbar som ett as, känns som att sommaren försvunnit på en vecka! Men ser fram emot Juli:s lön, kommer bli underbart. Blir att hitta på massa kul med Mr. Ken i mitten & slutet av Augusti istället, bl. a. Göteborg & Liseberg I believe :D Mindre folk & fula barn under Augusti. 
Nu ska jag vila lite, känner mig ganska febrig :<
XXX
Cooling.
Fräsiga tjejjen89. Kolla vad fjunigt & mysigt mitt hår ser ut.
Wiie!
Här är btw jag & Amanda på Pepe's Nelly higheel party :D Vi ser dock inte så jätteglada ut över att få gratis, snygga skor ;)

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0