What a grrrrreat day!

Ahhh... vilken bra start på dagen! Mötte upp Malin, sen skulle vi leta upp "Hälsostigen", en stig här i Laholm som är några kilometer lång. Vi vandrade & vandrade, tillslut hittade vi den! Lagom till att det började regna. När vi äntligen var tillbaka i centrum dyngsura, gick vi in på Amanda's för att sola.

Skulle sola 20 minuter var tänkte vi, men jag råkade lägga i för 30. Jag var blöt & hungrig då jag skippat frukosten (inte bra gjort av mig!), så skyller det på sinnesförvirring. Ser lite ut som en räka i ansiktet nu, men det lägger sig... väl.

Nu har jag diskat & plockat undan lite, kollat min ekonomi & mått dåligt. Tur jag ska jobba under påskveckan! Snart kommer SnigL hem från skolan, då ska vi bestämma middag. Om hon stannar dvs, får locka henne med god mat. Nudelwok a la Jenize eller räksallad? 

XXX
Hälsostigen.
Ville ta en filosofisk bild med Malin på bron ute i ingenstans. Vi lyckades.
Coola killen
Upptäckte att SnigL varit på min iPhone igen...

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0