Vilken trevlig morgon!

Gomorron solstrålar! Vilken mysig morgon. Vaknade 9.30 och var pigg (Jag vet, wtf?), så satte mig framför datorn & la över musik till iPhonen. Sen blev det en skön promenad! Fint väder ute & redan varmt.

Idag har jag massa att göra känns det som.

  • Ner till Banken
  • Fixa glasögon + linser på Synsam
  • Fylla i & posta papper
  • Lämna in annat papper på Lärocentrum
  • Klacka om skor
  • Köpa kajalpenna på H&M
  • Leka med en kompis

I'm a busy woman! Fräsigt. Känner mig rejält vuxen nu. När man är vuxen har man mycket att göra. Nu ska jag käka klart min frukost, sen fixa mig & dra ut! See ya later.

XXXHej müsli!
Investerat i ny müsli! Omnom. Fast den saknade hasselnötter, så får lägga i egna!
Nein...
Det stod en uppeldad bil vid Glänningesjön. Stackars bil...

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0