Matte B = B

Wääähhh... nu är Jenize trött. Promenerade bort till Lärcentrum, satte mig på en stol & glodde. Efter ett tag fick jag hjälp, så nu har jag fått en tid bokad + papper att fylla i. Sen kan jag börja plugga upp matte B, man kunde välja plugga på distans eller flex. Valde flex, är inte så disciplinerad av mig ;) Tar ändå bara 10-15 min att gå till Lärocentrum.

Wiie*

Jenize did good. Kollat upp massa småkurser på högskolan med, hade varit skönt om man kommit på något man vill utbilda sig till. Behöver ju inte vara värsta grejen på 5 år, men lite plugg... kanske. Är inget läshuvud direkt, men man ska aldrig ge upp antar jag! Ska boka tid till högskoleprovet sen i höst med.

Du är en bra lyssnare, blogg :)

Pappa var med i Hallandsposten igår, på framsidan! Fräsigt värre. Han var jättestolt & åkte hit för att visa tidningen. Jag fick behålla den. Ska ha den i min kattlåda...

XXX
KalleNalle!
Pappa var funktionshindrad & blev pepparsprejad. Nae. Han blev lite intervjuad på jobbet, angående förra årets jobbkris. Han fick nästan avgå, efter 11 år! De tog tillbaka uppsägningen i sista sekunden.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0