Cuz I ♥ you

Ahhh... känner mig tjock. Men inte tjockare än Jaffa! She's a big dawg. Hon har gått runt & sniffat i hela lägenheten. Nasty dawg fastnade vid en av mattorna som fått lite creme fraiche på sig för några dagar sen... No! Bad dawg. Man får inte slicka på okända mattor.

Idag saknar jag min mr. Ken extra mycket. Tänker på hur lika vi är & hur perfekt han är för mig. Skönt att kunna känna sig så säker på någon, trodde aldrig jag skulle få känna såhär. Och att han känner likadant tillbaka! Men bäst av allt; han är ingen tönt som måste förlova sig & skaffa 10 barn innan 25 ;) We don't like kids. We like Balls. Som Bollis! På så vis har vi ett barn. En boll.

Imorrn är det torsdag. Sen fredag! Klad Jenize. Mindre glad över ekonomin, hade varit sugen på Jag + Ken + Uteservering i helgen. Men men, vi får se... behöver massa saker nu, linser, glasögon, fixa håret m.m. Det räknas som lyx för mig numera! Buäähh. Det är sånt som får en att uppskatta pengar när man väl får dom. Så ska inte klaga!

Man ska vara glad för det lilla :]

XXX
Mah babe!
Ja, allt är verkligen fluff & regnbågar hos oss! Nästan så det är lite äckligt? Nej. Vi är fräsiga ♥

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0