Slamp-hunden

Sitter hemma hos mor nu! Jag & SnigL har käkat pannkakor, omnomnom. Var hemma i Skummeslöv innan för att sola, tror ni inte solhelvetet typ försvinner precis till att jag anlänt?! BAJS! Så jag låg & frös ungefär i en timme istället, sen gav jag upp.

Åkte in till Eurostop & hämtade upp mina omklackade skor! Fick sno lite kläder av Sniglen, då jag hade mina gula, korta shorts på mig, vilket kändes för... fel. Too naked! Bildbomb som man så fint kallar det, kommer senare när jag anlänt till mitt näste & iPhone-sladden.

Pappa: - Jaffa är kanske med valpar.
Jag: - Va?
Pappa: - Ja, en sån spaniel var på henne. Jag sprang efter dom! Det var värsta gruppsexet därborta. En igelkott hade de grävt fram med.

Får vi ha koll på om hon tjockar till sig. Nasty fucking dawg! Ikväll kommer kanske Ken, hoppas det. Jag & Bollis saknar honom! Ska dra hem & städa lägenheten fint till han kommer. Och dricka martini, för har varit sugen på det hela kvällen.

XXX
Snuskis.
Hon ser ut som en fin & ordentlig hund, men bakom fasaden lurar en riktig slampa!

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0