Random pic's

Nu sitter jag i mr. Kens säng & myser! Min man är på jobbet, snyft. Fått tag på iPhone-sladden iallafall = bilds! Då blir ni glada? ;) Sovit ut rejält dessa 2 nätterna, för på Lördag börjar min låånga jobbvecka! Time to ca$h in!

Det var läskigt igår när vi skulle sova, för det prasslade till på golvet nånstans! Ken skrämdes & sa att "det kanske är en jättestor spindel?!" Äckligt!! Sen kunde jag inte somna fastän jag var trött. Det var en bastu under täcket & jag klibbades fast mot Ken. Men kan inte sova utan täcke eller utan att nästan ligga på Ken! Måste. Ha. KÄRLEK.

Så fick ligga där & svettas.

Nu ska jag ut & gå en lååång runda! Får se vart jag hamnar idag, tur man har GPS som sagt. Kanske tar jag kort på något intressant idag igen, en kotte eller något liknande?

XXX
Romaantisch
Bild från i lördags när vi var ute i Halmstad. Jag & Ken satt & drack småflaskor av jägermeister, gammeldansk m.m. ;) Blev dock inga snygga bilder på oss två.
Nawww.
Ella-Rosa är Kens andra fru. Hon försöker sno Kens uppmärksamhet från mig...
Bebis.
Liten, liten katt. Nawwww.

Graveyard.
Gick förbi en kyrkogård igår. Läskigt...
Lake.
Sen kom det en liten bro över en stor sjö/å? Åååååhhh, en ååååå!
Rose red
Såg ett hus, det liknande nääästan Vita huset! Nästan. Kanske inte...
Roundell
Här kände jag igen mig, men kunde inte komma på vilken vinkel jag kom ifrån. Knepigt..
Maod!
Jag & Ken gjorde världens godaste sallad igår! Tonfisk med avocado, blandsallat, röd paprika, rödlök, solrosfrön & créme fraiche på toppen!

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0