Perfekt dag för att..

Gomorron mr. Blögg! Inatt har jag & SnigL legat & viridt oss tillsammans i sängen. Hon våldtog Bollis, men jag lyckade skidnappa tillbaka honom när hon somnat... damn vad Ken kommer bli arg när jag berättar detta. Det är bara han som brukar våldta Bollis. Vi är inte så bra på att ta hand om saker...

Ska iväg & gå en promenad + sola med Malin nu. Min plan var att gå upp, dricka kaffe sen ta egen joggingtur/promenad. Efter det äta frukost SEN smsa Malin, men nu var hon uppe tidigare än jag trodde ;) Så blir en rutten avocado till snabbfrukost. Äter nog inte hela, den är som sagt inte helt fräsch. Uähh, jag är så dålig på frukt/grönt.

Vilket vackert väder vi har btw! Tycker alla ska ge sig ut & mata ankor i diverse sjöar.

XXX
That's fucking cute.
Får bli en billig googlebild. Men den är söt!

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0