OK Q8-Jenize?

Idag är det Onsdag. Då lyssnar jag på the Game ;)
Nu blir det morgonrundan, sen frukost! Idag ska jag bara lata mig, sola. Fast får nog städa lite när jag kommer tillbaka. Glömde skriva igår, de sökte folk på OK Q8 vid Hallandsåsen (bredvid Millas jobb, wiie), så Milla gav ut mitt nummer.
Idag är det Onsdag. Då lyssnar jag på the Game ;)

Nu blir det morgonrundan, sen frukost! Idag ska jag bara lata mig, sola. Fast får nog städa lite när jag kommer tillbaka. Glömde skriva igår, de sökte folk på OK Q8 vid Hallandsåsen (bredvid Millas jobb, wiie), så Milla gav ut mitt nummer.

Sen när jag stod i omklädningsrummet igår så ringde de! (Bara jag som tycker det är jobbigt prata i telefon med okända människor när man är halvnaken btw?) Så ska dit på Torsdag :) Det bästa är att jag kom på att jag vet vem det är som ringde mig, han känner pappa + bor i Skummeslöv, så vi har pratat i affären ibland. Så nu känns det inte alls så nervöst heller!

Hoppas, HOPPAS jag får jobbet. Ska ju sommarjobba på Svens livs, så kan bli knepigt...

XXX

Kommentarer
Postat av: sophie

Hej! Tack för en bra blogg =), Va skönt att du kanske har fått ett jobb, lycka till. En annan fråga, vad använder du för solskydd när du solar? Jag har hört mycket om Proderms solmousse, har du testat den? Här är deras sida. http://www.facebook.com/home.php#!/proderm Ha en skön dag! Kram Sophie

2011-04-27 @ 15:15:25
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0