Morgon-Nom

Fan vad jag är trött i mina ögon. Dom vill sova mer, men det går icke! Sitter & äter min müsli, la i egna hasselnötter. Hihihi... åt den sista nu, självklart skulle den smaka skit. Varenda gång man äter hasselnötter, så ska den sista alltid vara rutten inuti! Varför skall jag bli straffad så? Åhh.

Dessutom kliar det i sidan av mitt öga.

Men men, förhoppningsvis blir det fint väder idag igen så då trivs Jenize ute vid sitt blomstånd! Hoppas jag slipper coola barn idag. Dom skrämmer mig..

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe, lyssna lite på Swollen members & slutligen sminka mig!
XXX
Hasselbarn.
Look at all these hazelnuts... it's so many of them!

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0