Jag är ett sego

Gomorron children! Tyckte jag kom upp tidigt idag (11.10), men ändå sitter jag här i handduksturban & inte kommit iväg till Halmstad än. Börjar bli stress! Men tog en morgonpromenad, så skyller på det. Har inte alls att göra med att jag sitter på Facebook (it's fucking addicting!!)

Måste skynda mig nu, Mr. Ken kan mycket möjligen sätta sig i bilen snart & med hans fart tar det bara lite mer än 1 timme att komma hit! Tar längre tid för mig att fixa mig...

XXX
Ducks.
Ja, jag tog kort på ankor igen. Detta är jag & Ken som ankor. Nawww!

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0