Idag har Jenize:

Idag har jag nästan haft en händelserik dag!
  • Varit ute på min morgonrunda
  • Ätit frukost
  • Spillt frukost
  • Kört Avnos till Eurostop
  • Kissat på Eurostop
  • Tagit en kaffe med Avnos på Mc Donalds
  • Kissat på Mc Donalds
  • Köpt aprikoskräm, Avnoso mafiozo betalade wiiiee
Kolla vilken bra dag. Jag har gjort saker! Jag har varit social hela dagen nästan med, för när jag kom hem var SnigL här. Om någon timme kommer mammis med, sen så blir det fest med tacos. Jävlar i dig vilken onsdag!! Och massa disk... uähh.

XXX
Ih.
Snabb spegelbild. Gömmer min hand, why? Kanske är den efterbliven. Kanske inte.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0