Här stinker SnigL

Inte konstigt då jag har en i soffan. Har kommit till en insikt. Jag vet varför man snorar så mycket när man gråter! Det är tårarna som åker ner i näsan/halsen. Jag lovar. Jag visste inte det! Upptäckte det idag då jag tryckte på mitt öga & vätska åkte ner i min hals. (Ögat var lite trött av linserna).

Kom också på att när jag var hos ögonläkaren & dom hällde en vätskegrej i ögat, så rann det ner i halsen & snörpte ihop den. När det hände andra gången kom jag på att det var vätskan som kom från ögat! Sen blev övertygad när jag tidigare idag tryckte på ögat.

Detta kan man säkert lätt ta reda på via Google. Men jag ville do it my own way. Tyckte ni skulle få veta att jag tagit reda på detta. Helt själv. Nasty är det. Sqweeeeze!!

XXX
Bäääh.
Sitter & bräker framför datorn. Åhh, vad vardagskvällar är sega!
NomNom.
Laddade upp med vatten inför nudelwoken. Sparat ihop till 3 hela vattenflaskor.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0