Fisk-hår

Innan pratade jag & Ken i telefon. Massa viktiga saker att prata om!

Jag: - Idag luktade mitt hår fisk.
Ken: - Öhh.
Jag: - Jag vet! Efter jag var helt nyduschad & allt.
Ken: - Direkt efter?
Jag: - Precis efter jag fönat håret! Ville lukta på mitt goda hår & så luktade det fisk. Vafan.
Ken: - Det kan inte vara från handduken då?
Jag: - Jag vet inte, varför skulle den lukta fisk liksom...
Ken: - Du kanske har torkat på ett visst ställe...
Jag: - MEN ÖHH, KEN!!!

Jag är superfräsch, jag luktar fan blommor!! Förutom mitt hår... får byta schampoo. Jävla fisk-schampoo. 
XXX
I'm a fish!!
- Luktar jag illa? - Ja, jag skulle tro det, fisk. För du är en fisk.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0