Shopping inför bananifiering

Sitter & shoppar loss på Nelly.com! Hittat världens sötaste lilla ljusarosa klänning. Ska beställa hem den, hoppas den kommer innan helgen & att den passar! Jobbar fram till Lördag, sen blir det till Gislaved mot min lilla Ken. Sean Banan kommer till "Parken" (som deras festställe där kallas), så dit måste vi ju absolutely gå.

Smakat på mitt löshår ikväll lite provisoriskt, satt underbart bra! Behöver ej klippas. Hade svidit lite isåfall. Men man vill ju inte det ska se onaturligt ut heller. Mjao!

Har någon idiot som smsar mig också. Kallar sig "Mats Andersson", så om det är någon som driver kan ni ju bajsa ner er. Hoppas det är på skämt, för den här Mats verkar lite creepy. Han "fantiserar om mig när han handlar" & "hans fru undrar varför han drar till affären så ofta". Ja, jag vet att jag är sexig i mitt affärsförkläde.

Fick by the way toavatten i ansiktet idag igen när jag skrubbade toaletten, mums! Sen var jag inte törstig mer.

XXX
Löshår!
Dam dam dam daaaah! Löshår på plats. Posar så ansiktet går sönder.
Kel.
Selma satt me mig & SnigL i soffan & kollade på Halv 8 hos mig.
Oh la la!
Fat kitty says - Nom nom nom!

Wow.
Sked lååångt uppe. Katt orkar inte hoppa. Katt för tung för gravitationen.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0