Röda prickar & dålig stämning

Men Åhhh. I'm upprörd. Köpte en LDB för några dagar sen, så inte huden ska bli torr efter man duschat. Tyckte konsistensen var lite konstig, dessutom återfuktade den inte huden alls! Snarare irriterade den. Läser idag på flaskan "Duschcréme". Fan. Sitter nu med röda, kliande prickar på benen.

Jag vill dö.

Träffat Avnoso mafiozo lite idag. Vi filosoferade & drack kaffe. Sen drog jag & solade lite. Är nu helt rosa i ansiktet, nya rör ya know = Gris-färg in tha face. Kom hem och pappa meddelar att det står en kycklingsallad i kylen. Me like.

Pappa: - Visst var salladen god?
Jag: - Ja. Fast det är bajs, hahah... det är bajs i din sallad.
Pappa: - Hahaha
Jag: - Hahahahaha
Pappa: - Hihihi
Jag: - Nej, det var inte ens kul.

Vår humor suger, men det hade varit rätt kul om det verkligen legat bajs i salladen. Or not.

Nu ska jag bädda till min säng så den är fin & fluffig tills imorrn när min hane kommer på besök :)

XXX
Die LDB, Die!
Det står ju förfan tillomed shower på den hur tydligt som helst! Men jag kopplade antagligen inte det. Jag ville bara smörja, smörja!

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0