Pensionärsvarning

Är så jävla trött så tror jag ska kollapsa. Inte bra för mig att umgås med pensionärer i affären, kommer nu bli en i förtid. Önskar min söta Ken var här, 2 dagar kvar.

Fått hem min klänning nu jag beställde + lite till. Bild kommer upp senare. Bara att invänta fräsig klänning numero dos nu med. Hoppas den sitter perfekt så jag kan ha honom till helgen!

Och på tal om din mamma; Varför måste jag alltid alltid bli kissnödig när jag fryser & är trött?? Orkar inte gå på toa dååå. Toasitsen är kall & oinbjudande. Skulle haft en fluffig toaring. Nasty...

Nu ska jag försöka dricka lite koffee, sen ringa Loaajs.

XXX
Puss*
Tycker fläkten i bakgrunden ser lite hotfull ut.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0