Pensionär?

Usch, är redan trött! Är det inte lite pensionärs-varning på det? Vägrar. Sova. Redan. Börjar inte förrän kl 14 imorrn ju.

Kan det vara Kens kvarglömda kudde i sängen som lockar? Ska dit & nosa på den lite sen, kanske avger den energi. Ska smörja in mig i lite brun-utan-sol också, känner mig så blek. Vet iallafall vad jag inte ska smörja in mig i; duschkräm!

På tal om katter, fick hem mitt fina löshår i Fredags! Får använda det nästa helg.

XXX
Blondie no1.
Haft lite löshår me clips innan som jag fick av Louise, detta var dock inte äkta hår så slets ut ganska fort. Gud vad platina jag var då, håret var ju nästan självlysande!

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0