Pedro Pedofil

Asssååå.. vilken meningslös dag. Kan det inte bara bli helg nu? Wuäähh. Stackars Selma, nu mobbar pappa henne för sin viktuppgång.

- Så som du ser ut Selma får du springa efter bilen i ett snöre i 70 km/h!

Kollat lite på Supersugen under kvällen & skrattat högt för mig själv. Grymt rolig film! We like it dirty.

Jag har en egenskap btw: Jag är bra på att förföra katter.

XXX
Heejsan snäckan!
Ser ut som en 40-årig pedofil som vill locka barn med sitt snälla leende. Saknas bara en klubba (har btw en klubba i min handväska jag burit med mig nu ett tag, true story).

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0