Mögig katt

Ahhh... nyss kommit hem från jobbet. Satt i mig en liten köttstek, I love kött. Nom nom nom... Lyssnar på pappa som sitter & har värsta konversationerna med Selma i soffan. As usual.

Pappa: - Vad du är mögig, Selma. Du är alldeles svart. Vad har du gjort? Kolla på henne. Helt svart. Vill du lysa på henne med en ficklampa? Selma, det är hästar på TV:n nu. Nu får du titta på dom, Selma.

Min bajs-spotify funkar inte heller. Dom har någon limit på min tydligen, betalar jag inte får jag bara 5 timmar i veckan. Det räcker inte!! Jag älskar min musik. Jag kmr dö. Orkar inte sitta & ladda hem all musik, uähh..

XXX
Snegl.
Sneglar med mitt sne-öga. Skulle visa min supervolym jag fick på kvällskvisten efter ett jävligt ruffsigt hår, men syns inte lika bra i bild.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0