Rasism, INTE okej! Okej?

I'm in ♥. Hihi. Nog om det.

Haft en bra helg. Utgång i Lördags på Corner. Grymt kul hade vi ;) Tog svarttaxi hem till mig sen & käkade ryggbiff. Fint ska det vara! Cuz we like it.

Röstade i söndags, på SD. Not. På Moderaterna. Motivering: Har man kämpat för sina pengar ska man inte behöva skatta halva skiten, etc etc. Och detta säger jag som fattiglapp. Sjukvården hoppas jag dock de förbättrar, vilket de bör efter all kritik. 

Anyways, sen köpte vi frallor & myste hela dagen. Ordnade vår egna lilla Kräftskiva. Fabolous! Glömde dock hattarna.

På tal om majs, orka att SD kom med i Riksdagen. Det är helt sjukt! Vad är det för land vi har? Man skäms ju över att vara svensk. Men är inte alltför orolig, folket som står bakom SD, dvs typ inavlade bönder som aldrig ens kommit utanför sin by & träffat på en invandrare, lär inte komma långt. Låt dom få snacka & skämma ut sig med sin okunnighet, så Sveriges "smartskaft" kan få se vilken skit de röstat på. Kan snarare se det som en påminnelse för folket, att inse hur fel det är. Rasism är inte okej.

XXX
Mums.
Fina kräftor var det. Stor stjärt & stora klor. Ni vet väl vad man säger om stora klor?? Stor stjärt.
Naawww.
Tror inte Ken vet att jag har en blogg, tur det. Vet inte om han hade accepterat att jag la ut denna bild ;) I think it's cute.


Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0