Idol 2010

Har satt mig här nu istället eftersom Idol suger. Vart är alla miffona?? Finns ingen anledning att kolla annars. JAG VILL KUNNA SKRATTA!! Sillidill.

Nu funkar inte min mobiljävel heller när det kommer till USB-sladdar. Går inte att föra över bilder & när man ska ladda den glappar det. DÖ!! Hade ju lite bilder att föra över. Blir nog en iPhone snart. Hihi..

XXX
Morot + dip = sant
Morötter & dipp is the shit. Tur jag inte käkar chips, annars hade jag troligen suttit & tryckt i mig det istället med mr. Dipp.

Lyssnade på musik innan jobbet & då började fräsiga flaskan att dansa. Ni får nöja er med det för tillfället, klagomål & en dansande flaska.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0