Glad får

Palla att det typ är höst nu. Sommaren försvann på en dag? Man kunde ju fått bli förvarnad. 

Dock en underbart bra start på Hösten! Inte känt mig så här glad på sjukt länge, så länge jag kan minnas. Nu blir det ännu lättare att vara en positiv människa. Kan nästan tro jag drömmer. Om jag gör det, väck mig inte tack ♥

Nu blev jag sugen på ost, men det blir nog inget med det. Klockan är mycket för små barn som vill äta ost. 

Nåt jag ännu mer vill ha är fredag. Nu. Fixa det!

Now some pic's från Fredags. Blev utgång med 2 st Louise, Julija & Malin! I was nykter & körde. Mycket bra kväll, förutom att jag blev borttappad 1 gång. Det är hemskt att gå runt ensam & nykter på ett uteställe. Alla glor på en... tror man.

XXX
- Wazzup!?
Höjer hakan & försöker se fräsig ut i min kavaj.
CHA!!
Pose on toalett me Louise:arna. Ena Louise ser ut som en Barbara! Yey.
Sunshine!
- I can see the light! Let's follow it.


Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0