Slem + Snigel

Nyss kommit hem från mammis som fyllde år idag. Grattis till henne ♥ Vi åt ryggbiff. Mmm, me like.

Har slem i min ena lins, otroligt irriterande. Suddigt är det, petar på den men ingenting hjälper.

Dagens majs: Lyckades tömma pantburken på jobbet idag helt själv!! Fräsigt värre.
Dagens bajs: Suddig & slemmig lins.

Är för trött för detta, får återkomma imorrn. Eller senare. Vem vet? Ohh, spännande.

XXX

Ooohh la la!
Fräsiga tjejen i full fart med framskjuten haka!
Trollsnigel
Ken ritade en trollsnigl till mig på msn. Han hade ritat den medan jag var hos mamma. Jag blev jätteglad! En bra pojkvän.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0