Suk

I'm sorry for the dåliga update. Haft fullt upp med massa Ken + vänner ♥ I fredags hämtade jag upp min Ken i Halmstad som han tagit bussen till, sen på kvällen drog vi hem till Eve & blev bjudna på finfin oxfilé-planka. Mmmm... *Dreggel*

Lördag drog vi till Väla & shoppade, fick köpt mig en sexig fet jacka & Ken nya, fina T-shirts. Försökte få honom att köpa en tight tröja så man kan se han svullande muskler igenom. Men Ken är en varm man & vägrade därför långärmat.

På kvällen drog vi ut i Halmstad med Louise & Julija. Mycket trevligt, förutom att de drog hem redan runt 1 då Louise kände sig lite krässlig. Jag & Ken höll ut till 2, sen när vi upptäckt att vi inte hade någon skjuts fick det bli Taxi. Söndagen spenderades i sängen. Vi spelade Mastermind, Vem där, Kojakten & Familjegeni. Familjegeni var übersvårt, så vi bytte till barnfrågor & jag vann! Fräsigt.

Idag körde jag min Ken till Halmstad så han kunde ta bussen hem. Nu får jag inte se honom förrän Lördag antagligen, då jag jobbar fram till och med Lördag :<

XXX

You will see them pic's l8ter, måste laddish min kameras grisbatteri först.
Mjao.
Jag & Pysen kollade TV på mitt rum medan vi väntade in Ken.
Mjaoo-ii!
Pysen kör till med "sexy face"-posen.
Neein!!
Det är inte lätt att få till ett kort på Ken ska jag säga. Synd på en så snygg människa ♥
Oh la la.
Roooompaaaahh... i fokus.
Hiihihi
Sen gav Ken igen & tog jättefina bilder på mig. Mongolido.
Hohohoho
Mina ögon gillar inte ljusa kamerablixtar på kvällskvisten.
Naww.
Lördagkväll, min Ken gör sig fin inför utgång. Här ser man liite ansikte!

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0