Random

Pappa talar ut om affärer m.m:

- Dom har en jävla massa där nere! Den där köttdisken, den är grym alltså... Men säg inget till Stefan (min chef på Svens livs Ica), då slår han maj! Hihi. Men jag handlar mycket på Svens också. Maxi, dom är så jävla otrevliga där borta.

Jag: - Okey... Har du handlat?
Pappa: - Ja, jag handlade nyss. Vad behövde du?
Jag: - Yoggi eller fil till müsli, yoggin vi har gick ut för någon vecka sen. Jag åt av den, fast den luktade lite surt (yes, I ate it, don't judge me. Hade ju köpt ny müsli & allt).
Pappa: - Vad ska jag köpa då?
Jag: - Köp lättfil.
Pappa: - Läppsyl.
Jag: - Eh, vad ska jag med läppsyl & müsli till? Lättfil.
Pappa: - Jahaaaa, lättfil hihi.

Wtf.

XXX

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0