Morgonslask

CHA! Sitter & äter frukost nu, snart jobb. Haft en bra natt i Kens tröja. Funderar på vad jag ska hitta på efter jobbet. Lek med en kompis kanske? Vi får se.

Morgontankar; Hmm, vad man än gör är det alltid nån som blir sur. Orka sånt, tänker inte lägga ner tid på att tänka på det nu när jag för en gångs skull faktiskt känner mig hyfsat lycklig. Är trött på allt waynande folk här. Life's hard, get used to it.

Jag fryser. Hata vintern, jag vill ha sommar 24/7.

XXX
Blää.
Bild innan jobbet igår. Biffat upp mig med min svarta väst.


Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0