Me & Ken, Ken & Me

Spenderat Lördagen hos Ken. Blev 4 timmars förfest ensamma i hans lägenhet innan Parken. Riktigt bra förfest, underkläder & massa dricka! Men bestämde oss för att om vi råkade bli aspackade skulle vi inte nämna för hans vänner att vi förfestat ensamma, hade låtit mobbat.

En bra kväll! Sen latade vi oss hela söndagen. Drog hem idag på förmiddagen, uäähh. Varför måste min Ken bo så långt bort? Det gör mig ledsen ;<

Nu har jag ansiktsmask. Den kliar, men vill man vara fin får man lida pin! O bara för det kommer jag vakna upp med massa utslag i ansiktet imorrn. (Hände mig faktiskt en gång, alla ansiktsmasker är inte bra!)

Men luktar gott, det gör jag!

XXX
PUSS!
PussPuss! Som Sean Banan sjunger. Ken ser ut att tänka på annat ;)
Viiin!
Tog skelögda bilder på mig själv medan Ken var på toan.
Wiie*
My man is a big, strong man :)
Wuääh.
Aww, lite puttinuttig efter allt fotograferande. A paparazzi gotta do what a paparazzi gotta do!
*Klunk*
Ken tog en no-pants-sittin'-on-a-chair-n-drinkin-some-whine-bild på mig efter att jag terrat han med kameran.
Ken kan.
Tog kort på Ken när han knöt sina skor. Måste ha kort på Ken i alla olika situationer & vardagssysslor.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0