Jockiboooooiiii åhhhh

Cha cha bloggen! Man kan aldrig få för mycket av cha cha liksom, cha cha. Väntar på 2 saker nu; att Ken ska komma in på msn så vi kan ha fredagsmys där + att klockan ska bli 23 så jag kan dra & hämta min viniga mamma. På vägen blir det inom Statoil & hämta mina nya säxy skor. Hoppas de passar nu!!

Annars blir jag ledsen hest.

Ska jobba imorrn nämligen, så blir en mycket lugn kväll. Men känns helt okey då jag ska till min Ken imorrn ♥ På kvällen blir det utgång i Parken. Jockiboi från "Kungarna av Tylösand" kommer dit, åhh! Kan ju inte annat än älska honom, han är ju sååå häftig!! Han har verkligen talang & sånt & säkert massa olika könsjukdomar med!

Nej, jag skoja bara. Fast inte om könssjukdomarna...

Anders Bagge kommer tydligen också dit :) Honom gillar jag. På riktigt, utan sarkasmen. Alla andra som ska dit kan bajsa ner sig. Vet bara att jag & Ken kommer ha überkul (lite tyska också) som alltid! Naww.

XXX
Mösigt.
Mys i soffan med Kens joggingbyxor. Glad jag ser ut + jobbsleden, wie*
Nom nom.
Godis blandat med det bästa av 2 världar; vatten & läppsyl!
Fredags-mjao.
Selma såg ut som en liten tjock korv i soffan.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0