Gammal mat = inte äta

Ännu en trött kväll. Ville nanna redan kl 21, jävla pensionär börjar jag bli.

Får sluta äta gamla saker med. Hittade gamla pepparkakor i en burk innan, så tog 1 halv & knaprade på. Började sedan känna mig konstig & skakig + började kallsvettas. Inte bra, fick dricka massa vatten & äppeljuice sen "för att kunna kissa ut den gamla pepparkakan", som Ken uttryckte det. Bra tips ♥

Igår hittade jag en gammal julkalender-chokladbit i ett ljus med väldoftande olja. Kändes sorgligt att slänga den, kalenderchoklad är den bästa chokladen! Men det var illa tvunget då han som sagt var indränkt i olja. Där går även min gräns liksom...

Gonatt kakor.

XXX
Firth är sjuk & I like it. Klicka för mer sjuka videor på hans sida & klicka se vidare på Cartoons. De äldsta (dvs längre bak bland filmerna) är mycket skumma. Vissa baserade på hans drömmar.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0