Dippe

Nu har det skett igen. Öppnade skåpet för att slänga morotsskal i soptunnan, då har någon jävel tömt den utan att sätta i ny påse!! Gör man så förtjänar man fan inte att leva. Jag vill döda de som gör så här hemma. Synd de tillhör min familj..

Idag är en arg dag. Men snart ska jag träffa min Milla så då blir det bättre!

Mm. Äter morot med ostdip. Men fick öppna ny ostdip-påse, för någon hade tydligen varit & pillat på min andra...

XXX
Bevis.
Den jäveln... konfronterade dip-tjuven/katt-pedofilen via msn.

Kommentarer
Postat av: Malin!

Sånt där med att ingen sätter i en ny påse händer här hos mej med! Väääldigt irriterande!

2010-10-12 @ 17:48:52
URL: http://malinkarlssoon.blogg.se/
Postat av: Josse

AmeHHHHHHHH! du sätter ju aldrig dit nya toarulle, dessutom är det pappa som alltid glömmer kassen ska du veta. Osten.. alltså sluta glötta dig! HA HA :D

2010-10-13 @ 15:37:23
URL: http://rulesbyjosse.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0