Matlagning x 3

Yeeeeees, I'm back! Haft en mycket bra helg, Ken & jag fick umgås ovanligt länge :) Det gillade vi. Jobbade dock lördagen med. Ken fick överleva själv i huset. Men det klarade han perfekt! Var lite orolig jag skulle hitta honom intorkad i ett hörn... som grodorna jag hade som "husdjur" när jag var liten. Men nu är ju Ken varken en groda eller husdjur som tur är.

Vi lagade mat varje dag!

Torsdag: Ryggbiff. Inget avancerat.
Fredag: Tacos!! Med massa tillbehör.
Lördag: Ett Wokrecept jag hittade med äggnudlar, kyckling, vitkål m.m.
Söndag: Köttfärsbiffar med fetaost, potatismos & finrivna morötter!

Massa god mat till Jenny & Ken. Sen lekte vi lite i snön som kom. Ken började rulla en snögubbe-boll, men bushunden Jaffa kom & slog till den me sin tass. Blev en ful, liten snögubbe vi fick ihop tillslut.

I Lördags blev det utgång. Jag & Ken försökte komma in på de vuxna ställena, men vi lyckades ej. Fick bli 18+ som vanligt. Mycket bra kväll ändå, blev en runda till La Cocaracha & Asian Palace, sen fjantade vi runt lite på Cornerdansgolvet. Me & Ken know how to partey ♥

Tyvärr inte alltför många bilder.

Get of your high horse.

XXX

Mjao.
Selma & jag myste i soffan i Torsdag medan vi inväntade Ken. Selma hade filt på sig. Åhh, det är så gulligt när katter använder våra människogrejer!
Tacos yao
Massa tacos! Var tvungen fotografera, det var så vackert..
Hästish!
Spelade på hästar på Lördagen! Gick bra de 3 första loppen, sen sket det sig. One day...
Maaod.
Woken blev mycket bra! Hade i lite minimajs i, den gjorde det mesta. Minimajs får lajf! Receptet står på baksidan av "Phad thai"-påsen (rätten heter phad thai, påsarna brukar finnas vid wok-asiattillbehör)
Ohhhh färsbiffar!
Jag & Ken slog ihop våra kloooka huvuden & gjorde egen bakismat! Fedt.
CHACHA!!
Ni får trösta er med en bild på fräsiga tjejen, all kvällsfresh! Nu ska jag kanske starta sims lite & bygga min lägenhet i simsversion.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0