En dag på Maxi

Ägnat lite av min dag på Maxi. Snigl skulle köpa kontantkort. Slutade med att vi sprang runt på maxi släpandes på en grillad kyckling & clementiner. Stannade vid vattenautomaten & hängde lite. Av någon anledning kände Snigl att hon behövde spotta, men missade "avloppet" så halva slemmet rann ner på golvet.

Det tyckte vi var kul. Vi skrattade massa. Trodde jag var klar med skrattandet & skulle ta en sipp vatten, men börjar skratta i muggen så jag sprutar upp hälften av vattnet i mitt eget ansikte. Det var en bra dag på Maxi.

Har jag tur kommer kanske min superhane redan på Torsdag. Har lovat han ska få bänkpressa mig om han ska komma så tidigt. Låter otroligt snuskigt, men det är helt enkelt att han ska köra bänkpress med mig istället för vikter. Min man är otroligt stark. Vi testade det i helgen, kändes som jag flög :) Fräsigt!

Nu sitter jag i Ken's randiga t-shirt & är ful i inbakad hårinpackning med ansiktsmask. Ser ut som Toker i Snövit & de 7 dvärgarna. Feelin' hot, hot, hot!

XXX
Nagellackish.
Köpte ett nytt ljusrosa nagellack + 3 fina små trosor. Älskar ljusrosa mot huden! Känns som sommar igen. Förutom att det är bajskallt.
Smiiize!
Egobild tagen hos Ken. Något suddig, men jag ser lycklig ut.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0