iPhone 4 is it

What's up, mates! Idag känner jag mig nöjd efter att ha jobbat + varit en runda i Halmstad. Behöver ny mobil, så jag & Malin drog en runda till Teliabutiken som hade ett bra erbjudande på iPhone 4. Bindningstid 24 månader dock, men Telia är ett bra nät so I don't mind. Så nu är varsin sådan beställd!

Hoppas han kommer inom 1 vecka.

Fick tag på en super-duper-plattång med! Eller vet inte vad jag ska kalla den. Platt-krus-lock-konstigtverktyg-tång. Ville ha en med både krus & platt, så det var ett bra köp. Provtestat den & är mycket nöjd! Den får 4 av 5 sniglar! (Drar av en snigel då platt/krus-tångplattan är SVINSVÅR att byta). Tur man har skaffat sig en man med muskler ♥

Nu blir det strax myskväll med hårinpackning, ansiktsmask & Desperate Housewifes. See ya later, kids!

XXX
Wiiihoo!
Fräsig i uppsatt lugg. Uppsatt lugg är praktiskt på jobbet.
Nawww!
Köpte en söt liten Mp3 med. Han är vit-rosa & mycket trevlig!
Ohhhyes.
Blev glad över att man fick bra hårupphållar-klämmor till! Jag blir alltid överdrivet glad över småsakerna när jag köper något dyrt, helt efterbliven.
Lampa.
Köpte en ny lampa med. Micket, micket fin lampa.
Titta!!
Ja, jag tog kort på en tidning med en iPhone4 i. Måste visa upp honom på något sätt. Cute!

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0