Ca$hburn

Cha cha bloggen! Haha. Ofta man säger så. Varit och hämtat min iphone 4 idag! Wiie* Men blev lite krångel för ville föra över mitt nuvarande nummer till Telia, men var tydligen inte registrerad hos bajscomviq? Så nu har jag tillfälligt nummer. Fast borde kanske byta så vissa no-lifers-bitches slutar busringa? ;) Ne, så elak ska jag inte vara.

Gillar mitt nuvarande nummer. Det är massa nollor i det, very exclusive. Dessutom har jag skrivit ut det på 1 miljon olika bostads -och jobbsökningssidor, så tänker inte krångla till det.

Blev mer problem när jag i stan ser att min parkeringstid gått ut & måste fylla på med mer mynt. Förstår inte varför man bara kan använda mynt, dom brukar jag ju ge bort till kassörerna när jag mathandlar. "Har så mycket skrot i min börs", sen stoppar jag upp hela kön (det är kul att alla oldies alltid tror man vill ha mynt, jag vill ha 100-lappar). Nae, skoja bara. Jag gillar när gamlingar ger mig sina mynt.

Var tvungen att köpa nåt för att få växel. Istället för att bara be dom växla 20-lappen ja. Köpa nåt är bättre. Parkeringsbiljetten kostade mig 200 kr. (Blev 1 liten ring, sen fick man en tröja för 99 kr när man handlade nåt på Bikbok så fick bli det med).

Jag borde fan inte få gå okopplad i stan.

XXX
Yeeeah.
En söt rosettring! Varför måste händer se så rynkiga ut på bilder? Eller det kanske bara är mina. Oldie-hands.
Billish.
Gillade den ljusbeiga färgen på tröjan. Inte bästa bilden dock.
Heej iPhone!
Det bästa av allt; Mr iPhone!! Köpte Världens snyggaste skal till, trodde dock det var gummi men det var mer plast. Så får nog tyvärr lämna tillbaka det, gummi skyddar bättre. Detta skalet lär bara spricka om man tappar den. Sad :<

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0