Nyfrissad!

Idag har jag slingat & toppat till håret! Feelin' good ya'll. Och nu dreglade jag lite på tangentbordet. Dricker vatten, ju mer jag dricker desto mer vill jag ha, så slutar med att hela munnen blir fylld... och hamnar slutligen utanför.

Dagens Majs: Fixat håret.
Dagens Bajs: Bröt den kortaste nageln på ena handen en gång till.

Btw, en av mina fonder på banken har ökat i värde med 1 krona! Wiie* Fira med champange & sånt. Man ska vara glad för det lilla... hoho.

Blir så upprörd ibland när folk t. ex. vunnit en vara på dom gratis ICA lotterna som delas ut varje gång man köper en av ICA:s egna varor. Så blir dom typ besvikna!! Det var ändå en vara mer än du hade innan? Själv blir jag helt till mig "- Du vann!!! - Vad då för nåt? - Ica senap 250 gram :D:D - Jaha..? - MEN BLI GLAD DÅ FÖRHELVETE!!

Bild på håret får komma sen, jag är så jävla ful idag. Har en finne som förstör hela mitt ansikte, vill bara sätta en katt för ansiktet. Pysen får ställa upp, han är den bitchigaste katten.

XXX
Zzzznaark..
Pysen låg & myste ihoprullad i min säng imorse.
God morgon, katt!
Haha, kolla in morgonfrillan! Du är helt väck, katt.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0