Uppskatta mera

Tisdagkväll. Imorrn är det Onsdag, sen är det nästan helg. Jag lever för helgerna! Att ha något & se fram emot är det som får en att fortsätta ticka. En liten sak som helg.

Ibland blir jag glad av konstiga saker. När jag fixar mina naglar, när nån av katterna flirtar med mig, när mitt hår ser fluffigt ut etc. Ibland blir jag glad av att få lägga mig. Helt cp, man ska inte vilja lägga sig. Börjar ju bli pensionär som sagt var, synd man inte hunnit pensionsspara.

Dagens Majs: Bränt pengar på fina saker!
Dagens Bajs: Bränt pengar.

Varför måste all drama komma när man för en gångs skull känner sig nöjd med livet? Det är som att man måste välja vissa saker i livet, det går inte att ha det bra på alla plan. När jag är lycklig faller allt samman för de runt om mig. Och sakta för mig med. Hur fan ska man då kunna vara lycklig? Har långt ifrån perfekt liv, ni skulle bara veta. Men jag försöker iallafall. Folk borde lära sig att uppskatta de små sakerna, inte leta efter det perfekta livet.


Dagens visdomsord á la Jenize, gott folk.

Så gå nu, klappa en katt & var glad.

XXX

Tönthiphop is good hiphop.

Kommentarer
Postat av: ^^

lycka är att ha sina vänner, olycklig blir man när man mister dom.

2010-11-08 @ 15:15:32
Postat av: Jenny <3

Exakt vad jag alltid sagt! Skulle aldrig lämna mina vänner för varken pojkvän eller annat, man får lära sig att balansera båda.

2010-11-08 @ 21:29:39
URL: http://jenize.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0