Some pic'S

Flyttar över musik från min gamla Mp3 till iPhonen. Tar typ 100 timmar. Ja, 100 timmar är typ 4 dagar men den är rätt jävla sölig. Bajs.

Här får ni lite bilder på mig & Ken. För vi är bedårande. Hehehe, gick på Ken's vägg i helgen. Hur? Ken lyfte mig så trippade jag med fötterna på väggen. AWESOME!!!

Ska kolla DH, återkommer sen!

XXX
Vrooom!!
Hemma hos Ken's föräldrar hittade vi en liten Ella-Rosa!
Fjunboll.
När Ella-Rosa skulle tvätta sig såg man knappt att hon var en katt.
Ego.
Myser i Ken's föräldrars söta soffa. Sen drog vi till Ken & fixade oss inför fest!
Ken's ceasarsås.
Ken hade hittat en sås med sitt namn på, så han köpte den. Vi ägnade halva fredagskvällen åt att studera den noga.
Na naa!
Kort taget med den sämre kameran på iPhonen, den är på framsidan vid skärmen så man kan se hur man tar ;)
HOHO!!
2 jätteglada barn!
Puss*
Puss på min man ♥
Ihhh.
Sista bilden tagen med riktiga iPhone-kameran. Wiie*

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0