Snuskigt me barn

Ägnat kvällen åt lite Family guy. Best ever! Helt klart min humor. Ju nyare avsnitt desto bättre också! Grattis 6:an som äntligen tagit in lite "fräschare" avsnitt. Dvs. de som sändes i USA för cirka 2 år sen! Sega jävlar.

Idag regnade det & blåste på mig när jag gick till jobbet. Uähhh. Blir så förbannad när jag går & det regn-blåser, man vill bara slå på någon!

Usch, ett jobbigt barn pillade bland naturgodiset idag. Inte köpa av det på ett tag nu I guess. Lösgodis/snacks överhuvudtaget är ganska äckligt, tänk alla som stått & pelat runt där. Tänk i de stora butikerna, hur många barn som säker pillat bland godiset me sina äckliga snorhänder.

That's nasty.

Irriterande med all mörker på kvällarna, annars hade en promenad suttit fint. Får sitta inne & äta mig dödsfet istället. Sen gå med i Outsider. See ya 2morrow ♥

Idiot.

XXX

Ost!!

Kommentarer
Postat av: anna

hihi ja tipsa henne ;D

2010-11-04 @ 10:37:55
URL: http://madeinjapan.nu
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0