Sniffa lim

Nyss fixat till nalarna inför helgen! Mmm, nagellacksdoft är bra doft.

Minns när man var liten i Låg- och mellanstadiet, så sniffade man alltid lim! Såna limstick man hade när man klistrade papper på annat papper, glitter & sånt annat fräsigt man som barn gillade. Limsticken hade alltid typ frukt & godis-lukter så man bara ville köra upp dom i näsan!

Inte bra. Lärarna fick säga till hela tiden "Sniffa inte på limmen, barn!" Sen hittade man dom själva i tryckandes i ett annat rum med 5 limstick uppkörda i näsan. Det var tider det..

Kanske därför man inte blev så smart som man skulle?

Nu ska jag böka ner mig i sängen & kolla Sex & the city-boxen! Det är lycka det.

XXX
Close-up som fan
Nu när man ser dom på närbild är det tydligt hur oraka de blivit! Får hoppas ingen kollar på dom med mikroskåp.

Smack*
Jag har ett annat beroende nu på äldre dar, nämligen läppsyl! Här ser ni min tillfälliga samling. Hemmaläppsyl, hallonläppsyl & glitterläppsyl. Alla smakar förträffligt! Utom det fulaste, det är naturell läppsylsmak. Ken försöker vänja av mig genom att gömma mina läppsyl, men det slutar aldrig bra...

Kommentarer
Postat av: Dennis

Gillar din blogg, blir glad av att läsa den och du verkar fräsig ;) haha. Men mer bilder på så blir bloggen kanon ! Ha det bra :)

2010-11-15 @ 12:17:17
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0