Morgon-pic's

Lite iPhone bilder. Från igår alltså, ta kort nu på morgonen är inget jag har tid med för bövelen! Fullt upp med att sitta & chilla ner mig & äta världens fetaste frukost.

Btw, mysig kille detta (läs texten först, bläddra sedan ner). En som länkade på facebook, lite nekrofileri sitter väl fint så där på morgonen.

Nu är det strax jobb. Fredag imorrn!!

XXX
Mjaaao!
Pysen fick ställa upp på kort, vilket han mer än göra gör! Han är fotogenisk.
Shine!
Fick testa en på mig själv med. Blev lite mycket kontrast på denna.
Wtf?
Selma gav mig en fräsig topmodel-cat pose. Smilin' with dem eyes!
Zzznark.
Fick en bättre bild sen när katt låg ihoptryckt i soffan.


Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0