Malmö we like

Ursäkta min som vanligt-över-helgen-dåliga uppdatering, but now I'm back! Har så fullt upp mellan fredag-söndag. Men blev glad när jag checkade in på bloggen & såg uppmuntrande kommentarer, alltid kul :) Får en att fortsätta vilja skriva mer!

Haft en grym helg med Ken nere i Malmö! (Lördag-Söndag) Och vi hittade direkt.. typ. Svängde fel väg i Malmö, men tack vare Kens GPS i mobilen hittade vi ändå. Fick lite smått panik (eller smått, snarare helt hysterisk & kissa-ner-sig-panik) när jag skulle göra en vänstersväng i världens minsta rödljuskorsning bland massa bilar & bilen DÖR!! Körde Kens bil så var inte riktigt van vid det. Benen blev helt gelémaskiga efter det.

Hotellet var det finaste jag nånsin sett. Nästan så jag ville dumpa Ken & gifta mig med det! Naee, vilken hemsk sak att säga ♥

På kvällen käkade vi god mat på en stor restaurang/pub med amerikanskt tema + beställde fina drinkar till efterätt! Jag en röd, fin tjejdrink & Ken en brun, whiskey killdrink ;) Sen kom vi in på en bar för 25-åringar, vakterna var snälla mot oss. Slutligen avslutade vi vår kväll på Slagthuset!

Söndagen blev det roomservice med frukost på sängen, jävligt dyrt men totally worth it! Ska man checka ut innan 12 förtjänar man en rejäl bakisfrukost. Fast vi inte orkade äta upp vår dyra frukost, så vi kidnappade varsitt bakverk & stoppade i min väska till senare tillfälle.

Nu blir det bilder istället, det säger mer än 1000 tråkiga ord!

XXX
Me like.
Första bilden på vårt stora hotellrum! Kolla vilket fräsigt trägolv.
Kingsize bed yao
Vårt kingsize säng i hörnet till vänster.
The hall
Hallen med stor garderob & 2 fräsiga fåtöljer som våra väskor ockuperade.
SMILE!!
Skulle ta kort på toaletten men såg min spegelbild & ville vara med.
Sexy
Vi fick en stor platt-TV i vårt rum med, jag blev jätteglad.
Så FLUFFIG!!
Ännu en bild på den fluffiga sängen. Åhhh, så fluffig & fräsch!
Hah!
Bästa av de sämsta bilderna på oss, jag spärrar upp både mun & ögon, Ken ger kameran en bedårande min.
Wtf?
Ännu en sämre bild där jag ser ut att dansa robotdansen. (Misstänker att Ken kittlade mig)
Ego görl
Passade på med en egobild medan Ken var på toa.
- Hiay Barbie! - Hi Ken!
Fick locka Ken med en puss för att få med han mer på kameran ;)
Mums.
Massa pålägg & massa bröd we like.
Bröööd!
Bröd, bröd, mera bröd. Göd, göd, göd!
FF - Fat fish.
Vi såg den tjockaste fisken ever på Triangel köpcentrum.
- No pictures!!
Ken försöker smita från kameran, men jag hänger på skicklig som jag är!
Bajskvalité.
Dålig mobilbild tagen på pubens uteservering. Där satt vi & myste i ett hörn bland alla värmelampor. Kändes som sommar igen!
Operation cykelhjälm
Denna stickern på en av Slagthusets toalettdörrar får avsluta detta inlägg.

Kommentarer
Postat av: Louise (från Sp05b ;) )

Hej Jenny! Hoppas allt är bra med dig, men de verkar det ju vara :) Jag har följt din blogg hur länge som helst, blir alltid så glad av att läsa här :) Du skriver på ett sätt som gör att man blir beroende av att gå in här och läsa! - I love it!

Kram Louise

2010-11-16 @ 19:03:27
Postat av: Jenny <3

Åhh, tack så mycket :D Haha, vad kul att höra! Man blir så glad. Hoppas allt är bra med dig med :) Kram!

2010-11-16 @ 20:05:34
URL: http://jenize.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0