Lyxiga vi är

Nu är det bokat!! Studsar runt som en studsboll & är massa glad! Precis bokat ett Hotell i Malmö me Ken via msn. 5-stjärnigt med Kingsize-bädd mitt i centrum av Malmö :) Egentligen skulle vi till Sensation i Köpenhamn på lördag me Kens vänner, men blev för mycket krångel med att fixa biljetter + hotellrum där.

Så jag & Ken bestämde oss för att själva dra ner till Malmö över lördagen iallafall & stanna på ett fint hotell. Hittade ett skitfint hotell i centrum, verkar absolut värt priset då det bara fått bra recensioner! Blir restaurangmat & sen förhoppningsvis utgång på Slagthuset som bara ligger nån km från där vi ska bo.

Iiihh!!

Vad kul vi kommer ha, som alltid! Vi är förmodligen det bästa paret som nånsin existerat.

Nu ska vi bara se till att hitta dit med då jag ska köra. Men jag är fräsig & har bra lokalsinne så hoppas det ska gå bra! Skulle vi bli vilse & dö vill jag hälsa dig blogg, att jag älskar dig.

XXX

Glad Jenny.
Får duga med en kass, mörk egobild för ikväll. Blää!
R.I.P.
Ännu en krukväxt som fått sätta livet till för att vi vill ha det fint i vårt hus.
Hej Hotell!
Bilden på hotellet utifrån var väldigt liten. Ska ta en bättre bild när vi väl kommit dit!

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0