Lyxfittan

Lyxfällan är fan ett jävla bajsprogram. Varför kan dom inte hjälpa familjer med riktiga problem istället för de andra jävla miffona? Drar man in 30 000-40 000/månaden & ändå inte får det att gå runt är man ju fan helt pantad!

Finns folk som jobbar röven av sig & ändå knappt har råd att leva. Sen kommer dom & bölar över att dom måste sälja sin båt! VAD ÄR DET FÖR ÄCKLIGA MÄNNISKOR?! Jag är inte ett dugg insatt i ekonomi, men till o med en 7-åring hade hanterat pengarna bättre. Dom hade lagt 1000 kr på godis, sen hade de levt gott i 1 månad.

Ursäkta alla svordomar, blir så när jag skriver direkt vad jag tänker & är arg samtidigt. Känns mer aggressivt med. Be very afraid! Och jag tar tillbaka ursäkten, bara religiösa som tar illa vid sig av sånt.

Majs.

Gym me Ken imorrn, så ska packa min gympakasse nu! Hihihi! Minns man hade sån när man var liten. En liten säck. Min var vinröd med blommor. Den luktade alltid svett. Jag var uppenbarligen ett mycket svettigt barn.

XXX
Fräsig.

Åhh, ska ha min fina dräkt med cameltoe på gymmet.
Gymsuit!
Ken ska bara ha på sig detta.

Kommentarer
Postat av: cheys

snyggaste kalsongerna. lätt.

2010-11-20 @ 11:18:08
URL: http://jesusharlandat.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0