I ♥ you, Swollen members!

Sitter här & är bajstrött. Somnade ganska sent inatt, hade för mycket tankar i huvudet. Nu vet jag att jag kommer vara helt röd i ögonen hela dagen med bara för det. Dumma linser som inte tål trötta ögon!

Försöker piggna till av min musik. Blir riktigt glad av att lyssna på musik. Någon dag har man dålig musikdag & hör knappt det man lyssnar på, men de flesta dagar blir jag bara så jävla peppad & uppfluffad av musiken! Beskrivning á la Jenice. 

5 av mina favoritlåtar av Swollen finner ni nedanför, om man uppskattar den sortens musik. Svårt välja ut 5, jag har 10 favoriter.

Har btw haft den konstiga huvudvärken i bakhuvudet hela veckan nu. Igen. Den blev lite värre i slutet, sen nu idag känns det inget alls. Men troligen lär den återkomma om några dagar igen. Inget jag störs extremt mycket av, men man undrar ju vad det är. Tänker inte söka på google ialf, det värsta kommer alltid upp först "Konstig huvudvärk under en lång tid? Kan vara hjärntumör! Ur dead, girl!"

Nu ska jag fylla på med mer kaffe. Hoppas inte jag dör på väg till jobbet. Det är kaaaallt ute!

XXX
Majs to you, Sir!

Fuel Injected

Reclaim the throne

Dumb

Weight

En låt jag aldrig tröttnar på är Warriors. Me looove it!

Kommentarer
Postat av: Josse

Så låtsas du att det är din tröja! (fast det är mina snygga tröja)

2010-12-03 @ 20:30:45
URL: http://rulesbyjosse.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0