Fullt upp for bovelen

Hade fullt upp igår! Direkt efter jobb drog jag & träffade Avnos. Hade lite ärenden att utföra i Laholm med, bl. a. sätta in pengar på banken + skaffa nytt recept på p-piller.

Körde Avnos till sitt jobb sen drog jag till Båstad och solade. Sen drog jag & käka hos mamma, jaja blablabla. Inget intressant igår alltså.

Jag & syrran ägnade kvällen åt att kolla gamla bilder & fula videos på youtube. Hitta 2 videos jag ska visa Ken, vet han kommer gilla dom. Hhihihoho...

Snigl
:s adamsäpple är btw borta. Hon hade ett sånt innan, ett stort ett. Typ Granny smith. Men det bara försvann. Det måste varit för att hennes kropp var på väg att bli en man, sen ångrade de sig. Nåt sånt..

Nu måste jag käka klart & dra till jobbet!

XXX
Vrooom!
Halvgammal bild där fräsiga brushorna spelar GH. Hah!

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0