Catfight foe sho

Jag jagade Pysen idag. Satt i soffan & kollade 'Halv 8 hos mig'. Selma hoppade sedan upp. Precis när hon skulle påbörja kelandet kommer Pysen uppflygandes för att ge henne stryk! Vad han inte räknat med är att jag sitter där. Jag börjar skrika på honom, så han flyr genom hyllan.

Jagar in honom på Josses rum, katt tänkte gömma sig under sängen. Men vad dumma katt inte visste var att där var blockerat. Så han gör en u-sväng & tar sig förbi mig, flyr in i pappas sovrum. Där ger jag upp jakten, att han varit tvungen att röra på sig är straff nog. Inne i sovrummet såg man han gömma sig bakom TV:n & kika fram.

Förstår varför han sprang för sitt liv, hade jag fått tag på honom hade han blivit utslängd. Det vet han om. Och ute är det -9 C + snö, katt inte uppskatta.

Men men. När annat folk inte ens kan bete sig som folk, ska man väl inte förvänta sig att katter kan göra det heller ;) Vi blev vänner sen igen. Jag klappa katt, katt spinna ♥

XXX
MjaoMjao.
Pysens kroppsform är underlig, men mycket söt.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0