Ännu en glad dag

Ännu mer wiie!! Vilken bra dag detta varit. Startade dåligt med lite huvudvärk (som jag för övrigt haft halva veckan, kanske ett kryp som tagit sig in där), men sen blev det bättre då jag fick ett samtal på väg till jobbet. Har fått kontrakt på en lägenhet i Laholm!! Blev helt cp i telefonen, så hon som ringde började skratta. Jag är inte så bra på att hantera min glädje.

Ska in & skriva på det strax! Är överlycklig. En 1:a, 38 kvm med feet balkong. Planlösningen är riktigt bra fastän det bara är en etta. Ville helst ha i Halmstad, men det tar vi senare. Laholm blir mycket fint för tillfället :D

Och sen kommer Ken! Köpt hem ryggbiff & minimajs till oss, kan dagen bli bättre? Don't think so! Kan dock bli dålig uppdatering här över helgen, kan ju inte glo vid datorn när min man är här!

Är så glad att jag nästan kissar ner mig! Tur jag redan uträttat detta behov.

XXX
Wiiie*
Färsk bild. Kunde sett gladare ut, men jag försäkrar er; jag är jätteglad!

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0